Företagsevent

Något utöver det vanliga på er konferens. Jag kommer ut till ert företag på er konferens, kick off, after work eller liknande, och håller färg och form upplevelser. En avkopplande stund med goa skratt.

Under ca 2 timmar kommer jag att berätta om högra hjärnhalvans betydelse för avkoppling och balans, ni får måla och göra övningar för att se hur färgerna påverkar oss. Många aha upplevelser hoppas jag ni får.

Deltagarna kommer att ha många goda tips, glada minnen och målningar med sej efter passet.

För er som vill komma till målarskolan så går det också bra, lite beroende på storlek på grupp.

Foretagsevent

I dessa grupper använder jag bl.a. gouachefärg. Det är färg som torkar snabbt och då kan man ta med sina bilder hem direkt.

Här behövs inga förkunskaper, alla kan vara med. Färgerna är miljövänliga.

Välkomna till en annorlunda upplevelse där alla kan lika bra.

Kommande Events

Våra kurser

Borås Målarskola Events

vi gör alltid nya och intressanta evenemang, du kan läsa mer om våra aktuella och kommande evenemang genom att helt enkelt klicka på denna knapp.

100% Nöjd